Travel

سفر به هالونگ بی ویتنام

مناظر چشمگیر خلیج Halong Bay در ویتنام هیچ غریبی برای لیستهای «بالاترین مکانها یا مکانها و همچنین بهترین مکانها در آسیا» نیست که در بسیاری از وبلاگهای سفر غرق شده است. یک نگاهی به تصاویر این سازه های سنگین سنگین که در وسط دریا می افتد و من می دانستم که باید مجبور شوم، حتی اگر زمان مناسبی نداشتم و آب و هوا خاص نبود. من یک روز کروز به خلیج Halong را در یک فضای خالی در فوریه انتخاب کردم و تصمیم گرفتم که شب را ترک نکنم و سفر چهار ساعته به هانوی را برگردانم.

روز شروع به زود شد و به نظر می رسید بسیار خسته کننده با خورشید پیچیده شده به خوبی و دنج در ابرهای ضخیم از پشم. پس از آنکه همه از هانوی Old Quarter برداشت شدند، اتوبوس در نهایت به راه خود ادامه داد، به طور خلاصه در یک فروشگاه سوغات بزرگ که کالاهای بیش از حد را فروخت، متوقف شد. هنگامی که ما در نهایت به خلیج Halong رسیدیم، خورشید به آرامی شروع به ظاهر شدن کرد، این گروه کمی خوش بینانه بود.

هنگامی که ما در حال قایقرانی بودیم، ابرها روشن می شدند و ما می توانستیم چشم انداز زیبا را با بسیاری از قایق ها درست مثل ما ببینیم. این راز نیست که خلیج هالانگ بسیار گردشگر است و این باعث می شود بسیاری از مردم خاموش شوند. اما من این را نفهمیدم، به راحتی می توانم بفهمم چرا اینقدر محبوب است و من معمولا در مورد این چیزها نگران نیستم. پس از همه، صرف نظر از آنچه که ما دوست داریم خودمان را بشنویم، گاهی همه ما گردشگران هستیم.

نکات مهم راجع به سفر به ویتنام

تعدادی از اپراتورهای ارائه کروز روز مشابه وجود دارد، اما کیفیت متفاوت است با توجه به قیمت متفاوت است. همانطور که توسط مسافران در انجمن های اینترنتی هشدار داده شده است، شما آنچه را برای شما پرداخت می کنید. بنابراین برای لذت بردن از تجربه واقعا، توصیه می کنم اجتناب از ارزان ترین گزینه ها. مسیر و برنامه سفر همراه با کشتی های کروز در روز تور ویتنام یکسان هستند، تفاوت در وضعیت قایق ها، خدمات و کیفیت غذا در کشتی می باشد.

من از خلیج Halong در Cristina Cruise که من از طریق آژانس رزرو کردم و 90 دلار برای کلاس لوکس (شامل قایقرانی با قایق بامبو و ناهار) پرداخت کردم. سرویس بسیار خوب بود، قایق به خوبی نگهداری و تمیز بود. در ناهار، ما یک ناهار عالی از رول های بهار و مجموعه ای از غذاهای دریایی، مرغ، توفو، برنج و نودل خدمت کردیم. علاوه بر این، آنها همچنین درخواست غذای گیاهی را در اختیار داشتند. واقعا چیزی برای شکایت کردن وجود نداشت و این موضوع امری است که با توجه به تعداد داستان های ترسناک و حساب های ناخوشایند تورهای خلیج Halong می توان در اینترنت یافت.

من تنها یک روز برای کشف داشتم و گزینه ای برای صرف شب در جزایر مانندCat Ba که به شدت توصیه شده توسط مسافران دیگر برای تجربه “ضرب و شتم ضرب دیده است. من فکر می کنم این گزینه ای است برای کشف اینکه آیا شما چند روز برای صرف در منطقه دارید.

ویزای ویتنام خود را در اینجا دریافت کنید برای راهنمایی های بیشتر در سفر، ایده ها و چیزهایی که در ویتنام انجام می دهید (در مکان هایی مانند هانوی و ساپا) به وبلاگ سفر ویتنام مراجعه کنید

Leave a Reply

